About me

Mitt foto
Hundar har alltid vart en del av mitt liv och nu ska jag göra en nya resa. Tillsammans med de hundar jag umgås med ska jag nu anta en liten utmaning! Mitt liv som fodervärd!! Så tillsammans med min kamera ska jag visa vad som händer på min nya resa. Förutom hundar så kommer nog maken och barnbarnen dyka upp på bilderna.

fredag 4 juli 2014

It can be wonderful and beautiful....




Freebie for July from The East Wind calld "Belle of the Ball"
I color her with Faber Castell, Tombows and some glitter pen.
Wanted to have more effect on the dress I used a little tulle, pearls and Stickles.
My other embellis are ribbon, roses, leaf and a spiral.

Have a super nice weekend!!
Hugs Kate

I want to enter the following challenges:
The East Wind Ch#10  Ribbon  11-7  13
FB Contest #5 Wedded Bliss  17-7

1 kommentar:

  1. This is just so vibrant with the pink and I love the net detail on her dress.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    SvaraRadera

Thx for stopping by

Love and Hugs
K8