About me

Mitt foto
Hundar har alltid vart en del av mitt liv och nu ska jag göra en nya resa. Tillsammans med de hundar jag umgås med ska jag nu anta en liten utmaning! Mitt liv som fodervärd!! Så tillsammans med min kamera ska jag visa vad som händer på min nya resa. Förutom hundar så kommer nog maken och barnbarnen dyka upp på bilderna.

måndag 1 december 2014

Winter....


New theme at Fairies in Time and it´s Winter.
I have use the image Dating Couple from Milk Coffe and color it with Polychromos.
This is an invitation to a winter party when we get together 
and drink some mulled wine and just cuddle together before Christmas.
Have only been using die cuts in various forms as decoration of this card.
Sometimes less is more!!

Hugs Kate

2 kommentarer:

  1. Super invitation, great image and colours here Kate, hugs xxx

    SvaraRadera
  2. Lovely card. Thank you for your interest in being an M&M Girl. Please send your contact information to memascrafts2@gmail.com to obtain additional information on being a M&M Girl (DT) of Mema's Crafts.
    Hugs from Texas ~Lesia

    SvaraRadera

Thx for stopping by

Love and Hugs
K8