About me

Mitt foto
Hundar har alltid vart en del av mitt liv och nu ska jag göra en nya resa. Tillsammans med de hundar jag umgås med ska jag nu anta en liten utmaning! Mitt liv som fodervärd!! Så tillsammans med min kamera ska jag visa vad som händer på min nya resa. Förutom hundar så kommer nog maken och barnbarnen dyka upp på bilderna.

måndag 15 december 2014

Something new....

Imagine what a meeting might lead to!! 
Was in the drawing of a pair of scrapbooking kits and did not win but one of the winners did not come forward and there was a new drawing, and then it was my name that won !! 
Yippee .... So I got home my package which was filled with goodies. 
It all ended with me being a new source of inspiration for Marmils blog.
 (This is a blog in Swedish)
This is all I won!!

And this is my first post at Marmil´s 
I made a candle card from the stuff I won!




My embellis are:
Die cut, ribbon, bow, star, snowflake, snowman, tree (bling) 
flowers, leaf, punchinella, organza and a bell.

Hope you like it!!
Hugs Kate



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Thx for stopping by

Love and Hugs
K8