About me

Mitt foto
Hundar har alltid vart en del av mitt liv och nu ska jag göra en nya resa. Tillsammans med de hundar jag umgås med ska jag nu anta en liten utmaning! Mitt liv som fodervärd!! Så tillsammans med min kamera ska jag visa vad som händer på min nya resa. Förutom hundar så kommer nog maken och barnbarnen dyka upp på bilderna.

onsdag 26 november 2014

What is your Hobbie?



One of my hobbies are to bake, love to make bread and desserts. 
A favorite is a bread I bake in the pan for Christmas and eat it with ham and mustard!!
Our new challenge over at Inky Impressions are "Hobbies/Sports" and
I use Angelica´s Yummy Goodies from the New Release in November.
Color her with FC Polychromos and and she glued on orange card stock with stitches all around. Behind her and the heart  I attach a ribbon with little heart´s on.
On the hearts have I've put some of her baked goods.
A corner die and the flowers are my embellis.

Hope you will join us in the challenge!
Hugs Kate

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Thx for stopping by

Love and Hugs
K8