About me

Mitt foto
Hundar har alltid vart en del av mitt liv och nu ska jag göra en nya resa. Tillsammans med de hundar jag umgås med ska jag nu anta en liten utmaning! Mitt liv som fodervärd!! Så tillsammans med min kamera ska jag visa vad som händer på min nya resa. Förutom hundar så kommer nog maken och barnbarnen dyka upp på bilderna.

lördag 7 december 2013

Christmas Hop!!

Welcome to my blog and our Hop!
If you came from Ema´s blog you´re in the right spot
but if you started here you might want to start on Fitztown blog.
Here is my card:
If you would like to purchase the image you can find it on http://www.fitztown.com/ .
If you would like to win my giveaway all you have to do is comment and be a follower.

Don't forget Fitztown will be giving one lucky winner 3 digital stamps of your choice. 
So don't forget to leave a comment on everyones blog and be a follower on Fitztown.
Christmas GD blog list:
Sharon
Betinna

Have a lovely Hop and good luck!!
Hugs Kate



4 kommentarer:

Thx for stopping by

Love and Hugs
K8