About me

Mitt foto
Hundar har alltid vart en del av mitt liv och nu ska jag göra en nya resa. Tillsammans med de hundar jag umgås med ska jag nu anta en liten utmaning! Mitt liv som fodervärd!! Så tillsammans med min kamera ska jag visa vad som händer på min nya resa. Förutom hundar så kommer nog maken och barnbarnen dyka upp på bilderna.

måndag 24 november 2014

Pink....

New challenge at Fitztown and the theme is "Pink and Silver"
Perfect for a birthday card for a friens that loves cars, 
I have use the imge Car 6 for this card and color it with Tombows.
A white paper with silver circles on the pink cardstock.
My embellis is bow of silver ribbon, mini card, flowers and
the word Congratulations in Swedish .
Simple and lovely!!

Hugs Kate

3 kommentarer:

  1. Lovely card.
    Rose xx

    SvaraRadera
  2. Gorgeous card Kate love the Pink car
    Hugs Dianne xx :)

    SvaraRadera
  3. Oh so pink and girly, this card is, fabulous Kate, hugs xxx

    SvaraRadera

Thx for stopping by

Love and Hugs
K8