About me

Mitt foto
Hundar har alltid vart en del av mitt liv och nu ska jag göra en nya resa. Tillsammans med de hundar jag umgås med ska jag nu anta en liten utmaning! Mitt liv som fodervärd!! Så tillsammans med min kamera ska jag visa vad som händer på min nya resa. Förutom hundar så kommer nog maken och barnbarnen dyka upp på bilderna.

onsdag 24 september 2014

Layer....



A new challenge starts today at Creative Moments and it´s Use 3 layer!
I have use the image Best friend sitting from Eureka and color it with Polychromos.
Red background paper, embossed paper and striated paper are my 3 layer.
My embellis are feathers, sentiment, charms, bow and flowers.

Fall have come to Sweden and it´s so cold...
Lucky for me I´m of to Italy this weekend and some warm weather!!
Should be lovely with good wine and fab food!

Take care, hugs
Kate

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Thx for stopping by

Love and Hugs
K8