About me

Mitt foto
Hundar har alltid vart en del av mitt liv och nu ska jag göra en nya resa. Tillsammans med de hundar jag umgås med ska jag nu anta en liten utmaning! Mitt liv som fodervärd!! Så tillsammans med min kamera ska jag visa vad som händer på min nya resa. Förutom hundar så kommer nog maken och barnbarnen dyka upp på bilderna.

söndag 25 maj 2014

Tinfoil....

My first with foil....


This wedding couple is placed on tinfoil.
I use a embossing folder to create this texture on the foil!!
A card with layer and ribbon with heart are my embellis this time!

Have a fab day, I know I will because it´s Mothers day in Sweden!!
Hugs Kate

I will play in the following challenges:
Outlawz Challenges Wednesdag sketch 21-5
Outlawz Challenges Thursday twist 22-5

2 kommentarer:

  1. What a fabulous idea, embossing on Tin Foil, love this cute card Kate, hugs hun xxx

    SvaraRadera
  2. I remember embossing foil with natural shapes or coins. I never thought to use it in a card. Great idea!

    SvaraRadera

Thx for stopping by

Love and Hugs
K8