About me

Mitt foto
Hundar har alltid vart en del av mitt liv och nu ska jag göra en nya resa. Tillsammans med de hundar jag umgås med ska jag nu anta en liten utmaning! Mitt liv som fodervärd!! Så tillsammans med min kamera ska jag visa vad som händer på min nya resa. Förutom hundar så kommer nog maken och barnbarnen dyka upp på bilderna.

fredag 18 oktober 2013

No age at all.......





I made a Birthday card for a friend at my work. 
The image is cut out with a die from Spellbinders and colored with Tombows.
 I have use all the color she loves!
 My embellis are roses, pearls, lace and a big bow.

I wish you all a great weekend
hugs Kate

I would like to play in:
4 Krafty Girlz Challenges  Ch#4 Anything goes  1-11  24
CCEE Stampers  1342  Flowers  25-10  3
Crafting By Designs  Anything goes  25-10  93
Lady Anne´s Challenges  Ch#12  Anything goes   5-11  104

2 kommentarer:

  1. Kate this is stunning hun, and will be greatly received I think xxx

    SvaraRadera
  2. Thanks for joining us at 4 krafty girlz challenge blog. ..Anita DT

    SvaraRadera

Thx for stopping by

Love and Hugs
K8