About me

Mitt foto
Hundar har alltid vart en del av mitt liv och nu ska jag göra en nya resa. Tillsammans med de hundar jag umgås med ska jag nu anta en liten utmaning! Mitt liv som fodervärd!! Så tillsammans med min kamera ska jag visa vad som händer på min nya resa. Förutom hundar så kommer nog maken och barnbarnen dyka upp på bilderna.

måndag 7 oktober 2013

Girly.....

Its time for a new challenge over at Artistic Inspirations
The theme this time is "Make It Girly"




I have colored the image "Ari and Toby" with Tombows pen, the umbrella got some heat embossning 
and stickles on the edge. Color the doilys with watercolors. 
Some ribbon, die cut and flowers are my embellis.

Our sponsor this week are

Entry the following challenges:
The Ribbon Girls  Oct card, Make It Sparkly  13-10  51

3 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Återigen, ursnygga kort, vackra färger du har valt!
    Kram Kaija<3

    SvaraRadera
  2. How cute is that! Such a sweet little girls with fabulous flowers!
    Great card!
    Hugs, Sande xx

    SvaraRadera
  3. Pretty card using Ari & Toby, Kate. Lovely colours. xx Kathryne

    SvaraRadera

Thx for stopping by

Love and Hugs
K8