About me

Mitt foto
Hundar har alltid vart en del av mitt liv och nu ska jag göra en nya resa. Tillsammans med de hundar jag umgås med ska jag nu anta en liten utmaning! Mitt liv som fodervärd!! Så tillsammans med min kamera ska jag visa vad som händer på min nya resa. Förutom hundar så kommer nog maken och barnbarnen dyka upp på bilderna.

måndag 19 augusti 2013

Something sweet or not....

It´s a new challenge at Created With Love Challenges
The theme are "Something Sweet"




I have use the image " Dynomite" from Limited Run and color it with Tombows and put on some "Snow" like cream on the top. Dies in the background are from Joy and the boarder punch got no name. Some gifts, ribbon and flowers are my embellis.
Our sponsor this week are 
3 images of winners choice.

I would like to try in the following challenges:
Tammy´ Scrapin Corner  Containing food  27-8  1
Totally Gorjuss  CHh#197  Die cut or punches  24-8  109
Chocolate, Coffee & Cards  Ch#46  Sweet Treats  30-8  23

3 kommentarer:

  1. What a pretty design.

    Regards diane

    SvaraRadera
  2. Fabulous card.. Thanks for joining us here at Tammy's Scrapin Corner..

    Pam

    SvaraRadera
  3. LOL that's an awesome image for our challenge... not sure I would like to eat it however with the dynamite and all ;o)

    Thanks for joining us at Tammy's Scrapin Corner this week. Hope to see you again next week. DT Crafting Vicky

    SvaraRadera

Thx for stopping by

Love and Hugs
K8