About me

Mitt foto
Hundar har alltid vart en del av mitt liv och nu ska jag göra en nya resa. Tillsammans med de hundar jag umgås med ska jag nu anta en liten utmaning! Mitt liv som fodervärd!! Så tillsammans med min kamera ska jag visa vad som händer på min nya resa. Förutom hundar så kommer nog maken och barnbarnen dyka upp på bilderna.

måndag 6 april 2015

Stars....




Hope you all have a lovely Easter!
Made a easel using this lovely image "Stars Dream" from Ching-Chou Kuik.
This card got a lots of shimmering, but the photo doesn´t show so well.
I have color her with Polychromos and Chameleon, a lots of Wink Of Stella to!
My embellis are doily with glimmer mist, ribbon, sentiment
leaf and flowers
All my materials are from Marmils Shop.

Hugz Kate

1 kommentar:

Thx for stopping by

Love and Hugs
K8