About me

Mitt foto
Hundar har alltid vart en del av mitt liv och nu ska jag göra en nya resa. Tillsammans med de hundar jag umgås med ska jag nu anta en liten utmaning! Mitt liv som fodervärd!! Så tillsammans med min kamera ska jag visa vad som händer på min nya resa. Förutom hundar så kommer nog maken och barnbarnen dyka upp på bilderna.

tisdag 3 mars 2015

Love to read....



Meet Lucy Loo Bookaholic from The East Wind!
I have color her with Chameleon and Polychromos, they are my favorite pen to work with!
Use a background paper that look´s like a book page. 
A die cut that look´s like a book is perfect to mount her on. 
Use a  beige, purple and glitter paper.
My other embellis are:
die cut, leaf, feathers, pearls, twine, ribbon, spiral and flowers.

Hugz K8

1 kommentar:

Thx for stopping by

Love and Hugs
K8