About me

Mitt foto
Hundar har alltid vart en del av mitt liv och nu ska jag göra en nya resa. Tillsammans med de hundar jag umgås med ska jag nu anta en liten utmaning! Mitt liv som fodervärd!! Så tillsammans med min kamera ska jag visa vad som händer på min nya resa. Förutom hundar så kommer nog maken och barnbarnen dyka upp på bilderna.

tisdag 24 februari 2015

Tic Tac Toe


Time for a new challenge at Outlawz
This is what we have to choose from today,
I did go for purple, black and green die cut.
i use the "Garden Nellie" from Paper Nest and color her with Polychromos.
Use a desinger paper in  purple with heart as my background,
and the flower, leaf and die cut are my embellis.
Simple but cute!!

Hugz K8


1 kommentar:

  1. Fabulous, love the colours you have used, Kate, great image also, hugs xxxx

    SvaraRadera

Thx for stopping by

Love and Hugs
K8