About me

Mitt foto
Hundar har alltid vart en del av mitt liv och nu ska jag göra en nya resa. Tillsammans med de hundar jag umgås med ska jag nu anta en liten utmaning! Mitt liv som fodervärd!! Så tillsammans med min kamera ska jag visa vad som händer på min nya resa. Förutom hundar så kommer nog maken och barnbarnen dyka upp på bilderna.

onsdag 29 oktober 2014

Sweetie......


Time for a challenge at Inky Impressions and the theme is Halloween!
I have use the lovely image "The Sweet Witch" and color her with Polychromos.
Made the background around her with chalks.
My embellis are pumpkin, lace, ribbon, organza bow, 
die owl, leaf, flowers and some Stickles dots.

So come over and join us!!
Hugs Kate

I will play in the following challenge
Karleigh Sue Ch#2  Halloween  24/11  12

4 kommentarer:

  1. Love the cute witch and fabulous colouring --thanks for joining us at Karleigh Sue
    Carol DT x

    SvaraRadera
  2. Lovely card!! Thank you for joining us at the Karleigh Sue Challenge Blog xx Good luck

    SvaraRadera
  3. FAB card thanks for joining us at Karleigh Sue. Hugs Tina (DT) x

    SvaraRadera

Thx for stopping by

Love and Hugs
K8